wtorek, 11 października 2011

Must be the Cenzura

Programy rozrywkowe to pożywka dla tłumów. Sam z przyjemnością oglądałem Idola, Mam talent, X-factor itd. itp... i z przerażeniem doszedłem do wniosku, że jestem chyba jedyną osobą w Polsce, pozbawioną świetnego głosu, drygu tanecznego, czy umiejętności gry na czterech instrumentach na raz. Mam za to niezwykły dar wyczuwania niesłusznej krytyki. Za przykład niech posłuży występ Piotra Wolwowicza, uczestnika programu Must be the music - emitowanego przez telewizję Polsat:




Nie oceniam talentu Piotrka - wiem, że wybrał repertuar inny niż większość uczestników programu. Niestety nikt nie ocenił jego zdolności wokalnych:

Kora: "No prawie że umarłam..."
Pani Zapędowska: "(...)jakieś bogoojczyźniane takie patriotyzmy, to... to jest coś okropnego..."'
Sztaba: "Ha ha ha... (szyderstwo +10)"
Łozu: "Chyba Ela wszystko powiedziała nooo..."

Media lansują prymitywizm, a wartości patriotyczne umarły w głowach nawet tak wiekowych ludzi jak Pani Zapędowska. Poniżej opinia, w której Jan Pietrzak ("Żeby Polska była polską", "Piosenka o Sierpniu", "Nielegalne kwiaty, zakazany krzyż") wypowiada się na temat decyzji jurorów:






1 komentarz:

  1. ja pier^%$# co za szuje!!!! Pan Pietrzak skomentował to doskonale.. a ja jestem w szoku... zaprawdę przerobią nas na bezmyślną masę robotniczo-konsumencką pozbawioną tożsamości... jakiejkolwiek tożsamości. Autorowi bloga dziękuję za otworzenie mi oczu na wiele spraw.

    OdpowiedzUsuń